MARKETING

Igazítsa stratégiáját a piaci változásokhoz, a vevői értékelésekhez és a fejlődés trendjeihez. Növelje marketing megtérüléseit jobban célzott kampányokkal és a kampányok teljesítményének fokozásával.

Kampányteljesítmény

Optimalizálja cége marketing stratégiáját. Varázsolja a vevő útját még ellenállhatatlanabbá. Kövesse és mérje kampányai teljesítményét. Javítsa a targetálást, a konverziót és a megtérülést. Elemezze a vevői véleményeket, növelje vevői márkahűségét.

Vevőszegmentáció

Érje el a lehető legnagyobb megtérülést. Legértékesebb vevőit mindig a legmegfelelőbb projektjeivel célozza meg. Javítsa a vevőszegmentációt, konverziót. Fókuszáljon az up-sellingre és a cross-sellingre. Mérje az olyan KPI-okat, mint a vevőélettartam-érték és az aktiválhatóság.

Web analitika

Integrálja a csatornákat, hogy egységes márka élményt tudjon nyújtani. Növelje vásárlói márkahűségét és lojalitásukat. Azonosítsa be a veszélyeket és a lehetőségeket. Elemezze a piaci változásokat, a trendeket, a vevői véleményeket.

Demó alkalmazások

Vevő élmények (demó)

Demó alkalmazásunkban megismerheti, hogy a Net Promoter Score (NPS) és egyéb mérőszámok alapján hogyan tudja mérni a vásárlói élmény változását. Az NPS egy összetett KPI, különösen ha kontextusból kiragadva vizsgálja, mert kevés önálló diagnosztikai tulajdonsággal rendelkezik. Az NPS és a többi KPI összevetésével könnyen észrevehetővé válnak a fejlesztésre szoruló területek.

Mindent átfogó marketing (demó)

A Marketing 360 demó segítségével megismerheti, a marketing terület működését. Különböző adatforrásokból egy felületre varázsolhatja az összes kérdéses terület eredményeit. A marketing szerepe a sikerben megkérdőjelezhetetlen, hiszen átöleli az egész vállalatot: a honlap és social media teljesítményét, a pipeline-t és a vevői elköteleződés mértékét is.